Skip to content

Samsun-Satilik-Daireler-Mahallesi-Bahcelievlerde

December 25, 2013

samsun satılık bahçelievlerde mahallesi daireleri

DAİRELER ÇİFTLİK CADDESİNİN EN SONUNDA  ÜST ARASINDA BULUNMAKTADIR  ŞEHRİN İLKADIM,MERKEZİNDE OLMASINDAN DOLAYI HERYERE YÜRÜME MESAFESİNDEDİR  ÇATI DUBLEXİDİR  ALT KATI AYRI ÜST KATI AYRI OLARAK TA KULLANILABİLİR  AYRI AYRI KİRAYA VERİLEBİLİR  İKİ AYRI KATTADA AYRI DOĞALGAZ SİSTEMİ satılık AYRI WC VE BANYO VE AYRI MUTFAK VARDIR  ÜST KATI 150 M2 ALT KAT İSE 80 M2 DİR  APARTMANDA ASANSÖR BULUNMAMAKTADIR  ARAYANLAR daireler BUNU BİLEREK ARAMASINI RİCA EDERİM  RESİMLER SADECE ALT KATIN RESİMLERİDİR  ÜST KATIN RESİMLERİ ELİMDE OLMADIĞINDAN EKLEME FIRSATIM OLMADIodalar güneş ve deniz manzaralıdır bahçelievlerde mahallesi BU FİYATA KAÇIRILMAYACAK BİR FIRSATodalar güneş ve deniz manzaralıdır  pazarlık payı vardır

 

 

DAİRE ANNEMİN DAİRESİ  135 METREKARE

samsun MAHALLESİNDE

ATAKUM EML NİN KARŞISINDA SİMİT SARAYININ OLDUĞU ARADA

YATIRIMA UYGUN ŞUAN İÇİNDE KİRACISI VAR

BİNA ISI YALITIM daireler YAPILMIŞTIR

ÇELİK KAPI PVC DOĞRAMA VARDIR

 

 

Anayola oldukça yakın balıkçılar sapağında oldukça ilkadım,merkezi bir yer   SAHİBİNDEN ATAKENT TRANVAY DURAĞININ GRANİT,ODA,MUTFAK,BANYO,WC,YATAK ODASIEN ALTINDA SATILIK 3+1 4+1 DAİRE  satılık EVİMİN BÜTÜN ODALARI GÜNEŞ GÖRMEKTE OLUP   2 ADET DE GÜZEL BALKONU BULUNMAKTADIR  DAİREM MİGROS VE CARREFOUR A 30 METRE   ADNAN KAHVECİ ORTAOKULU VE ANAFARTALAR LİSESİNE 50 METRE MESAFEDEDİR  PAZARIMIZ PERŞEMBE GÜNÜ KURULMAKTA OLUP 70 METRE MESAFEDEDİR  BİNANIN GRANİT,ODA,MUTFAK,BANYO,WC,YATAK ODASIEN ARKASINDA SAĞLIK OCAGI BULUNMAKTADIR  daireler EN ÜST KATTA OLMASINA RAGMEN KIŞIN ISINMASINDA HERHANGİ BİR SIKINTI YAŞAMADIM  ÇÜNKÜ ÜST KATTA YAKLAŞIK 50 CM LİK KÖPÜK KAPLAMA VARDIR  DAİRE BRÜT 135 M2 OLUP NET KULLANIM ALANI 118 M2 DİR  bahçelievlerde mahallesi KOMBİSİNDEN TUTUN TÜM HERŞEYİNİ EN İYİSİNİ YAPTIRMAYA ÇALIŞTIM  BİNA YAKLAŞIK 2  5 YAŞINDA KENDİM SIFIR ALDIM VE BUGUNE KADAR GÖZÜM GİBİ DİKKAT satılık  ETTİM  HALİYLE SIFIR EV DEĞİL AMA samsun EVİMİNDE HİÇBİR EKSİK VE KUSURU YOK  PAZARLIKSIZ FİYATIDIR  CİDDİ ALICILAR OLURSA SEVİNİRİM

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

